Met een klanttevredenheidsgraad van 99% behalen we de Qfor-certificatie! Deze erkenning getuigt van de kwaliteit van onze ondersteuning.

Qfor is een kwaliteitsmodel voor de opleidings- en coachingsector. Het behalen van deze certificatie toont op objectieve wijze de kwaliteit van onze ondersteuning aan. Dit is het resultaat van onze voortdurende inspanningen om ondersteuning van hoge kwaliteit te bieden, die voldoet aan de behoeften van onze klanten.

Het Qfor-certificeringsproces

Om de Qfor-certificatie te verkrijgen, voerde de organisatie een audit uit van onze intercompany- en intracompany-opleidingen en onze coaching. Deze audit richtte zich op de domeinen van welzijn op het werk: psychosociale aspecten, ergonomie, industriële hygiëne, leiderschap, brandpreventie, gezondheidspreventie, eerste hulp en veiligheid op het werk.

Tijdens de evaluatie heeft de externe auditor een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd aan de hand van een steekproef bij onze klanten. Uit deze gesprekken blijkt dat onze klanten tevreden tot zeer tevreden zijn over băo academy en de geleverde dienstverlening.

Naar aanleiding van deze evaluatie heeft Qfor ons de Qfor ClientScan standaard (2023-2026) toegekend.

Onze sterke punten volgens onze klanten

Tijdens gesprekken met onze klanten heeft de auditor de sterke punten van băo academy opgemerkt. Hier volgen enkele passages uit dit rapport.

De kwaliteit van de opleidingen bij băo academy

Het merendeel van onze klanten is zeer tevreden of enthousiast over het opleidingsaanbod. Onze opleidingen worden omschreven als dynamisch, interactief, informatief, met een goede praktijkgerichte insteek door het delen van ervaringen en praktijkoefeningen.

De inhoud van de EHBO-bijscholing is goed en voldoet aan de regelgeving. De rollenspellen zijn zeer goed georganiseerd. De aanpak is interactief, de deelnemers zijn zeer tevreden over zowel de theorie als de praktijk.

De opleiding op maat is een sterk punt. De training bevat een deel theorie en praktijk. Ik waardeer de dynamiek tijdens de training. De tweede dag is interactief. De trainer nam de tijd om samen te vatten en af ​​te sluiten met de groep, wat zeer positief was voor het verwerken van de informatie. Ik ben zeer tevreden.

 

De ervaring en expertise van de trainers

Het merendeel van de ondervraagde klanten is tevreden of enthousiast over de kwaliteit van ons opleidingsteam. Onze trainers worden ervaren als bekwaam, aangenaam en goed georganiseerd. Hun expertise wordt gewaardeerd en hun didactische aanpak wordt omschreven als kwalitatief hoogstaand.

De trainers zijn geweldig, ongeacht het publiek. Het zijn coaches en trainers die zich voor ons en voor ons team inzetten. Ik ben ontzettend tevreden.

De trainers hebben veel aandacht voor de groep. Ze zijn zeer reactief, pedagogisch sterk, staan ​​open voor verschillende meningen en feedback.

 

Een goede prijs-kwaliteitverhouding

Alle klanten zijn tevreden, zelfs zeer tevreden, over de kwaliteit-prijsverhouding oftewel de verhouding tussen de geïnvesteerde tijd en het resultaat. Klanten benadrukken dat wij een prijs hanteren die aansluit bij de geboden kwaliteit.

Ik vind de training een goede investering. Ik ben zeer tevreden wat betreft de ROI en de prijs-kwaliteitsverhouding.

De kwaliteit van werken met băo academy

Alle klanten zijn in het algemeen tevreden over hun ervaring met băo academy. De beschikbaarheid, kwaliteit van opleidingen en trainers worden als sterke punten genoemd. Onze klanten hebben het gevoel dat ze een goede dienstverlening krijgen die aan hun verwachtingen voldoet.

De flexibiliteit en beschikbaarheid zijn grote troeven. De trainers van băo academy zijn echt goed. Ik ben zeer tevreden, ik beveel ze aan en ik hoop dat onze samenwerking blijft zoals die nu is.

Never change a winning team. Ik ben zeer tevreden over onze samenwerking. Een van de sterke punten is de beschikbaarheid.

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met băo academy. Ik zou de organisatie en haar opleidingen aanbevelen en heb ze al aanbevolen aan alle verantwoordelijken. Băo academy is over het algemeen goed georganiseerd. Er is een goede ontvangst, goede dienstverlening, verschillende trainers en standpunten.

Bedankt!

Bedankt aan onze klanten, maar ook aan ons team van trainers en coaches die bijdragen aan dit mooie resultaat!

We zijn bereid om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en op passende wijze in te spelen op jouw behoeften. Jouw feedback wordt op prijs gesteld en is altijd welkom: info@baoacademy.be.